WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA PRODUKTÓW FIRMY "VIADRUS":
Szanowni Państwo,
Firma Klimosz Sp. z o. o. informuje, że z dniem 30.04.2019 wygasła nasza umowa współpracy serwisowej z czeską firmą VIADRUS A.S.. W związku z tym, wszelkie reklamacje gwarancyjne prosimy kierować bezpośrednio do producenta tych produktów (adresy i dane kontaktowe osób zobowiązanych do zapewnienia obsługi gwarancyjnej znaleźć można na stronie internetowej VIADRUS A.S. - www.viadrus.cz), która jako producent zobowiązana jest w ramach obowiązujących przepisów do usunięcia wad swoich produktów (art. 577 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
Jednocześnie Serwis Fabryczny firmy Klimosz Sp. z o. o. wraz z siecią Autoryzowanych Serwisantów Klimosz w całej Polsce, mając za priorytet zapewnienie najwyższej jakości obsługi i w trosce o bezpieczeństwo oraz sprawne działanie Państwa systemu grzewczego, informuje o możliwości skorzystania z usługi poza gwarancyjnej obsługi serwisowej dokonywanej odpłatnie przez firmę Klimosz.
Ponadto posiadamy w ofercie części zamienne do kotłów VIADRUS, służymy pomocą oraz fachowym doradztwem. W tym celu prosimy o kontakt z Działem Serwisu firmy Klimosz, bądź zapraszamy do odwiedzenia naszego e-Sklepu z ofertą części zamiennych lub sieci sklepów stacjonarnych INSTALATOR KLIMOSZ.
Poniższy formularz dotyczy zgłoszeń gwarancyjnych produktów wyłącznie firmy KLIMOSZ
Prosimy o dokładne uzupełnienie wszystkich pól. Po poprawnym wypełnieniu formularza wyświetli się Państwu informacja potwierdzająca przyjęcie zgłoszenia do VCS Sp. z o. o. oraz otrzymają Państwo wiadomość na podany adres mailowy. Prosimy o dokładne sprawdzenie poprawności danych wprowadzonych do formularza. Zgłoszenia awarii można dokonać wyłącznie za pomocą poniższego formularza.